Disse velgjørende yoga-øvelsene vil prege oktober

Har du en fin høstferie? Er du aktiv eller tar du pause fra ditt vante mosjons- eller treningsopplegg? Vi reiser på fjellet i dag. Jeg bruker høstferien i år til å bli frisk. Så det vil gå rolig for seg på tur med familien.

Når hverdagen er tilbake begynner jeg så smått med faste og oftere yoga-stunder ved siden av styrkejobben online, mye hvile og gåturer. Jeg trapper opp fra en yoga-økt i uken til to. Det blir fint å komme litt i gang igjen med forsiktig og fornuftig aktivitet etter sykdom, og mer rutiner.

Yoga-øktene i hele oktober blir sterkt inspirerte av de  6 yoga-øvelsene som Puro-Pernille demonstrere her. Anbefales! Å trene yoga gjør deg sterk og myk i både kropp og sinn. Mange opplever også yoga som stressreduserende og en kilde til lykkefølelse.

Om du er på høstferie er det bare å gå i gang. Du trenger jo ikke noe annet enn deg selv og litt ro rundt. Se om du kan skape et rom på 10-20 minutter i løpet av dagen.

Håper du koser deg på høstferie! Gleder meg til å få fjelluften inn i kroppen…

Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *