7 gode alternativer til sunn kveldskos

Høstmørket har seget på. Endelig har barna sovnet, vi er slitne og fysen på noe godt. Men har du lært deg å kjenne etter, må det være søtt?

Noen ganger, ja, la oss være ærlige. Og la det være lov innimellom, som i helgen.

Men ellers, tenk først etter om du har drukket nok vann, og fyll gjerne opp et stort, kaldt glass. Og er du kanskje sulten? Hva med kveldsmat? Et par grove knekkebrød med avokado, pepper og basilikum? Nam..

Så kommer kanskje søtsuget likevel, som det gjerne gjør på høsten. Om du styrer UNNs i hverdagen og heller tyr til gode alternativ til sukker, så er det bra for helsen. Dette vet vi alle alt om. Så dette er bare ment om en ren påminnelse om alt det sunne som er god, og som kan være til inspirasjon.

Her er gode alternativer til sunn kveldskos: 

MØRK SJOKOLADE MED HØYT KAKAOINNHOLD

POPCORN MED LITE SALT OG I SMÅ DOSER

TOMAT OG MOZARELLA STICKS

BLÅBÆR BARE

SALTE MANDLER STEKT I OVNEN

SMOOTHIE MED FRUKT OG GRØNT

EN KOPP TE

Unn deg noe av dette med god samvittighet!

Vurder et varmt fotbad og tente stearinlys i tillegg 🙂

Ha en fin høst!

Klem Trine

2 kommentarer

  1. Hadde tenkt å foreslå te, eller annen varm drikke, og så kom den på siste. Det er mye kos i en tekopp, og det er mange variasjoner å velge mellom. Ikke vær redd for å bruke en sukkerbit eller to heller og du ønsker noe søtt.

    1. Trines Treningsglede

      Enig 🙂

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *