Enkel trening i sommer – BLI MED OG GJØR SOM OSS!

#egenreklame

Sommeren er tiden for å trene annerledes. Enklere, raskere og mobilt. Vi vil trene hvor som helst og når som helst for å vedlikeholde formen og de rutinene.

Treningsøktene i onlinegruppene mine i likhet med min egen sommertrening skiller seg derfor fra det vante gjennom året.

Både korte og lengre styrkeøkter leder av meg er publisert og ligger nå klare for medlemmene til fri disposisjon når det måtte passe. Man kan gjenta favorittøkter så mange ganger man vil!

Du finner informasjon om mine onlinegrupper «online styrketrening generell» og «online styrketrening for vektreduksjon» HER

Og DU kan melde deg inn her til kroner 100 første juli måned og straks bli med oss;

Styrkeøktene skal være superlette å gjennomføre om sommeren og i ferietiden, og skreddersydd er etter ønske og god hjelp fra deltakerne. De ville ha både korte, middels lange og lange økter, fra 10 til 45 minutter,  nå om sommeren! Så de har de fått. Øktene kan og bygges på hverandre om man har lyst og bedre tid.

Mitt råd er at man er aktiv daglig i ferien. Da er det mye enklere å ta fatt på hver økt, og ikke minst på treningshverdagen når høsten kommer.

Øktene i de lukkete Facebook-gruppene varierer dessuten mht utstyr  – etter innspill fra deltakere – og er både med og uten utstyr, inkludert strikk som er svært enkelt å ta med seg i kofferten på ferie.

Du som ikke er medlem i min online trening fra før er hjertelig velkommen til å melde deg inn nå for å kunne trene enkelt med sommerøktene i juli og i sommer – med meg som instruktør, samt være del av vår felles kick-start i august når ferien er over og vi vil i bedre form. Kun 100 kronr første mnd for nye, og ingen bindingstid.

Meld deg på vanlig online styrke HER

Meld deg på online styrke for vektreduksjon HER

Sommeren er for min del en selvsagt tid å trene på, da jeg ønsker et sterkt utgangspunkt når den hektiske høsten kommer og mørketiden utfordrer. Når flytteprosessen roer seg skal jeg derfor selv trene styrke regelmessig gjennom hele sommeren – etter de ulike øktene i onlinegruppa – uansett hvor jeg er. Og det blir ca to økter per uke for å vedlikeholde styrken i sommer. Til høsten øker jeg opp til 2-3 helkroppsøkter per uke for å bli sterkere.

Håper du vil bli med meg å trene, spør hvis du lurer på noe!

Med online trening er det alltid med mulighet for å trene der du er 🙂

Her får du en sniktitt på typen styrkeøktene som nå ligger klare til sommerbruk i online gruppene, som man kan velge og vrake mellom som medlem:

  1. 10 min mage/rygg – uten utstyr
  2. 10 min rumpe/lår – uten utstyr
  3. 10 min armer – med vekter
  4. 10 min push-ups økt – uten vekter
  5. 10 min ryggøkt – med og uten utstyr
  6. 15 min mage- og kjernetrening – uten utstyr
  7. 20 min overkroppsøkt – med vekter
  8. 20 min underkroppsøkt – med vekter
  9. 30 min helkroppsøkt – med strikk
  10. 30 min helkroppsøkt – uten utstyr
  11. 45 min helkroppsøkt – med vekter
  12. 45 min helkroppsøkt – uten utstyr

Fortsatt god søndag

Klem Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *