Øk forbrenningen med riktig styrkeprogram

Er målet ditt både å bli sterkere, få mer muskler og SAMTIDIG gå ned i vekt? I så fall er det et godt råd å smøre seg med tålmodighet i starten. Å legge på seg muskelmasse kan samtidig gi en midlertidig vektøkning fordi muskler veier (mer enn fett!). I tillegg råder jeg deg til å trene styrke på HELE KROPPE flere ganger per uke og regelmessig over tid.

Så jeg har selvsagt satt sammen flere slike til glede og nytte for mine følgere!

Bruk gjerne ett av mine 5 helkroppsprogram som du får lenger ned i innlegget.

På sikt vil du slik bli sterkere og slankere, så sant kostholdet er fornuftig. Jo mer kondisjonstrening du bedriver ved siden av, jo raskere resultater får du selvsagt.

Gjentar du et eller flere helkropps styrkeprogram to ganger i uken eller mer over tid sikrer du best fremgang. Slik styrker du de store muskelgruppene i kroppen mest effektivt, motvirker dårlig holdning i tillegg til å brenne flest kalorier. For å nevne noe…

De store muskelgruppene kan man trene både med og uten utstyr. Velg uansett baseøvelser for rumpe, lår, rygg, bryst, mage og stabilitetsmuskulatur for å dekke det viktigste innen styrketrening.

Trenger du konkrete styrkeprogram som gir vektreduksjonsbidrag? I DETTE INNLEGGET får du 5 ulike helkroppsprogram med ulikt utstyr! 

På mandag la jeg ut 8 forkjellige kondisjonsprogram, som hjelper deg som vil komme i form ved å gå eller jogge. Les innlegget her!

På tirsdag repostet jeg et innlegg om de beste generelle kostholdsrådene for deg som vil ned i vekt. Les innlegget her!

På onsdag delte jeg mine tanker rundt «nyttårsforsetter». Les innlegget her!

Til sammen med dagens konkrete program og med tips om hvordan du kan bli generelt sterkere og øke forbrenningen, håper jeg du opplever å ha fått helhetlige råd og inspirasjon fra meg til å starte det nye året på en sunn, smart og motiverende måte!

Ønsker deg en god start på året – med mestring og treningsglede!

Stå på over tid og effektene kommer.

Masse lykke til!

PS! Følg med i morgen, da kommer masse fornuftige vektreduksjonstips samlet på bloggen!

Trine

Følg meg gjerne Trines Treningsglede også på Facebook og Instagram 

VANLIG ONLINE STYRKETRENING: Er du interessert i å bli med i online styrketrening med Trines Treningsglede og trene hele kroppen regelmessig? Meld deg inn ved å klikke på bildet her!  

Les mer om opplegget HER! 

Sjekk ut andre kurs og treningsgrupper jeg har ved å klikke på denne linken! 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *