Kom i gang med Trines Treningsglede mammatrening – MELD DEG PÅ NÅ!


#egenreklame

Ønsker du å komme i gang med å trene etter fødsel? Les videre! I november starter jeg opp helt nytt treningskonsept for nybakte mammaer og for deg som har fødsel bak deg. Alle fra seks uker til over ett år etter fødsel kan være i målgruppen.

«Kom i gang mamma» er et 8 ukers kurs ledet av meg, Trine Bækkevar Semb, via livesendinger i lukket Facebook-gruppe. Jeg geleider deg treningsmessig gjennom en unntaksfase hvor kroppen må trenes opp i riktig tempo og på riktig måte. Flere enn de tror har behov for grunnleggende opptrening også selv om det begynner å bli en stund siden fødsel, og til tross for at man har gått i gang med løping, styrketrening og annen trening.

Småbarnsfasen er intens, uforutsigbar, sårbar og hektisk og det er vanskelig for mange å få til trening. Samtidig trenger man sårt å få styrket opp viktige muskler som kjerne- og bekkenbunnsmuskulatur, og man ønsker å komme i form igjen.

Mammatreningen er skreddersydd for mammamagen, situasjonen etter fødsel og etter de små sjefene kommer til verden. Du får tilpasset aktivitet servert på en fleksibel måte. Lese alt om «Trines Treningsglede online mammatrening» HER!

Prisen for 8 uker (14 livetreninger ++) er 1350 kroner. MELD DEG PÅ NÅ ved å sende mail til trine@trinestreningsglede.no! Og tips gjerne andre som kan ha glede og nytte av dette skreddersydde mammatilbudet.

På disse 8 ukene hjelper jeg deg til å starte med det som er viktig først, og til å trappe fornuftig opp. Du kommer i gang og på slutten er du allerede i gang med trening for hele kroppen. Som for de fleste er målet/ønsket..

Da kan du eventuelt går over på «Trines Treningsglede online styrketrening» hvis du ønsker. Der kan du fortsette å trene deg sterkere og komme i form over tid sammen med en ivrig og veldig hyggelig gjeng.

Mens babyen/barnet sover eller leker ved siden av deg, trener du hjemme hos deg etter instruksjon fra meg på skjermen. Jeg instruerer deg gjennom 30 minutters økter live klokken 11 mandager og onsdager. Om det ikke skulle gå å delta live, så ikke fortvil. Å trene etter lagret versjon senere på dagen fungerer utmerket, mange gjør det! Du kan til og med sette sendingen på pause hvis babyen skulle våkne, og fortsette senere, uten at det går ut over effekten.

Mellom øktene holder vi kontakten i et felles motiverende miljø i Facebook-gruppen og du får svar på alt du trenger å vite ved å kontakte meg, samt motivasjonshjelp om det trengs.

Når kan man bli med? Alle som deltar har vært på 6 ukers kontroll eller rutinemessig legekontroll og fått grønt lys for trening etter å ha født! Har man hatt keisersnitt vil man måtte vente lengre med å komme i gang, og man må ha bekreftelse fra legen før man melder seg på og begynner. Har du diastase (separerte magemuskler som ikke vokser sammen som de skal) OG plager med det, eller smerter, blødninger eller lekkasjer bes du snarest konferere med lege og/eller fysioterapeut/sertifisert mammamagetrener om trening.

Jeg gleder meg virkelig til å komme i gang og gi dette lavterskel tilbudet der mammaene er. Hvem vil ikke komme i form (igjen) etter fødsel og føle seg rustet for kravene man står ovenfor etter at barnet har kommet til verden?

Hilsen Trine 🙂

Sjekk andre kurs/trening på Trines Treningsglede

Facebook-side:  Trines Treningsglede

Instagram: @trinestreningsglede

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *