Dette er Trines Treningsgledes gågrupper

joggeprogram3Attaced

#egenreklame

Hei, jeg har et lavterskel GÅGRUPPE-tilbud ute for alle som bor i området Bærum/Oslo vest. Er det noe for deg? 

Her følger info om gågruppen 

DETTE ER Trines Treningsgledes «GÅGRUPPE»:

  • 8 ukers gågruppe hver tirsdag klokken 18.30.
  • Oppmøte ved Midtstuen t-banestopp.
  • Treningstimen er på 5o minutter totalt, effektiv treningstid øker gjennom kursperioden.
  • Varierte økter, inkludert intervall.
  • Passer for alle som vil gå seg i bedre form, som er vant til å gå turer allerede og som ønsker fremgang og bedre effekt av tiden du legger ned i gåing. Vi starter med intervall allerede første dagen.
  • Øktene vi har sammen anbefales i kombinasjon med økt 2 og 3 i «Trines Treningsgledes 8 ukers gåprogram del 2» ukentlig for å sikre god fremgang kondisjonsmessig.
  • Økten er lagt opp for deg, du bare følger instruksjon og veiledning av personlig trener og gruppetrener (meg Trine Bækkevar Semb).
  • Eksklusiv gågruppe, begrenset til 15 plasser.
  • Et sosialt fellesskap rundt treningen ute i frisk luft og i en  lukket facebookgruppe.  Vi heier på hverandre når vi møtes og mellom treningene.
  • Mulighet til å stille spørsmål og få faglig tips og veiledning fra meg.

Prisen for alt er 1350 kroner for 8 ganger. 

MELD DEG PÅ HER!

Hvem passer gågruppen for?

Den som

  • ønsker hjelp til mer effektiv gåtrening som gir treningsutbytte.
  • ønsker motivasjonshjelp og støtte til å komme seg ut og gjennomføre gåøkter. 
  • vil bruke kroppen og bedre kondisjonen.
  • foretrekker å trene sammen med andre.
  • ønsker å lære seg varierte og effektive gåøkter.
  • kunne ha glede av nærmere kontakt med personlig trener/gruppetrener.
  • har anledning til å trene på kvelden.
  • savner et motiverende treningsmiljø og en heiagjeng.

Ta kontakt om du HAR SPØRSMÅL trine@trinestreningsglede.no

Spre det gjerne om du kjenner noe dette kan passe for 🙂

Med hilsen Trine

Bestemt1

♦♦♦

Som trener og motivator legger jeg stor vekt på at effektiv og målrettet trening også skal føles ok og være lystbetont, enten det er ved å gå eller jogge eller annet. Og jeg anbefaler regelmessig trening hele året og har derfor kurs året rundt uansett vær.

(Veien vi bruker vinterhalvåret brøytes hele vinteren, men brodder eller joggesko med pigger kan komme godt med når det likevel er isete og glatt underlag. Jeg gir dere tips om hvor man kan få kjøpt brodder til å løpe med eller til å få pigget joggesko du har fra før.)

I tillegg til kondisjonstreningen du gjør gjennom kursene anbefaler jeg to andre kondisjonsøkter, og gjerne økt 2 og 3 i henholdsvis gåprogrammet og joggeprogrammet på bloggen min. I tillegg anbefaler jeg styrketrening to ganger i uken. Men husk alltid at alle monner drar. Alt er bedre enn ingenting. Du kan delta på 8 ukers kurset selv om du ikke får trent ellers.

Er du usikker på om skal være med eller har spørsmål om kurset, send meg en mail (trine@trinestreningsglede.no)

Hilsen Trine 🙂

2 kommentarer

  1. Hei Jeg ønsker å melde meg på gågruppen. Har behov for bedre kondisjon og en gruppe å gå sammen med. Jeg bor på Hosle i Bærum.
    Mobil: 92823233.
    Vennlig hilsen
    Elly Christensen

    1. Trines Treningsglede

      Supert, ta kontakt snarest på mail trine@trinestreningsglede.no med informasjon om adresse, mailadresse, tlf nummer og fullt navn! Hører fra deg 🙂

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *