Dette er Trines Treningsgledes gå- og joggegrupper

joggeprogram3Attaced

#egenreklame

Hei, jeg har gruppetreningstilbud ute for alle som bor i området Bærum/Oslo vest. Vanligvis både og joggegruppe for nybegynnere. Er det noe for deg?

Les videre og ta kontakt om du er interessert på mail TIL trine@trinestreningsglede.no

Bortsett fra høsten 2017 hvor Trines Treningsglede kun kjører gågruppen, er tilbudet 3 ulike kondisjonsgrupper; 1) gågruppe, 2) joggegruppe 1 for nybegynnere og 3) joggegruppe 2 for nybegynnere

Først info om gågruppen (les om joggegruppene lenger ned i innlegget!)

1.DETTE ER Trines Treningsgledes «GÅGRUPPE»:

  • 8 ukers gågruppe hver tirsdag klokken 19.
  • Oppmøte ved Midtstuen t-banestopp.
  • Treningstimen er på 5o minutter totalt, effektiv treningstid øker gjennom kursperioden.
  • Varierte økter, inkludert intervall.
  • Passer for alle som vil gå seg i bedre form, som er vant til å gå turer allerede og som ønsker fremgang og bedre effekt av tiden du legger ned i gåing. Vi starter med intervall allerede første dagen.
  • Øktene vi har sammen anbefales i kombinasjon med økt 2 og 3 i «Trines Treningsgledes 8 ukers gåprogram del 2» ukentlig for å sikre god fremgang kondisjonsmessig.
  • Økten er lagt opp for deg, du bare følger instruksjon og veiledning av personlig trener og gruppetrener (meg Trine Bækkevar Semb).
  • Eksklusiv gågruppe, begrenset til 15 plasser.
  • Et sosialt fellesskap rundt treningen ute i frisk luft og i en  lukket facebookgruppe.  Vi heier på hverandre når vi møtes og mellom treningene.
  • Mulighet til å stille spørsmål og få faglig tips og veiledning fra meg.

Prisen for alt er 1450 kroner for 8 ganger (8 uker). 

Hvem passer gågruppen for?

Den som

  • ønsker hjelp til mer effektiv gåtrening som gir treningsutbytte.
  • ønsker motivasjonshjelp og støtte til å komme seg ut og gjennomføre gåøkter. 
  • vil bruke kroppen og bedre kondisjonen.
  • foretrekker å trene sammen med andre.
  • ønsker å lære seg varierte og effektive gåøkter.
  • kunne ha glede av nærmere kontakt med personlig trener/gruppetrener.
  • har anledning til å trene på kvelden.
  • savner et motiverende treningsmiljø og en heiagjeng.

Påmelding sendes på mail til trine@trinestreningsglede.no. Oppgi navn, adresse, telefonnummer og mailadresse, og du hører fra meg!

2. DETTE ER Trines Treningsgledes «JOGGEGRUPPE 1 FOR NYBEGYNNERE»:

  • Gruppen er et nivå under JOGGEGRUPPE 2 FOR NYBEGYNNERE (les under)
  • 8 ukers joggegruppe hver tirsdag.
  • Oppmøte ved Midtstuen t-banestopp.
  • Treningstimen er på 5o minutter totalt, effektiv treningstid øker gjennom kursperioden.
  • Passer for deg som går fra før, som er uvant med jogging som treningsform og som ønsker å prøve jogging for å øke effekten på turene.
  • Eksklusiv joggegruppe, begrenset til 15 plasser.
  • Et sosialt fellesskap ute i frisk luft og i lukket facebookgruppe. Vi heier på hverandre når vi møtes og mellom treningene.
  • Mulighet til å stille spørsmål og få faglig tips og veiledning fra meg.
  • Etter disse 8 ukene passer det å fortsette på JOGGEGRUPPE 2 FOR NYBEGYNNERE.

Prisen for alt er 1450 kroner for 8 ganger (8 uker). 

Hvem passer løpegruppen for?

Den som

  • ønsker hjelp til å komme i gang med å kombinere gåturer med jogging.
  • ønsker å bedre kondisjonen.
  • ønsker motivasjonshjelp og støtte til å komme seg ut og gjennomføre effektive turer og jogging. 
  • motiveres av å trene sammen med andre.
  • ønsker å lære seg varierte og effektive kondisjonsøkter.
  • kunne ha glede av nærmere kontakt med personlig trener/gruppetrener.
  • har anledning til å trene på kvelden.
  • savner et motiverende treningsmiljø og en heiagjeng.

Påmelding sendes på mail til trine@trinestreningsglede.no. Oppgi navn, adresse, telefonnummer og mailadresse, og du hører fra meg!

3. DETTE ER Trines Treningsgledes «JOGGEGRUPPE 2 FOR NYBEGYNNERE»:

  • Gruppen er et nivå over JOGGEGRUPPE 1 FOR NYBEGYNNERE (les over) og passer eventuelt etter deltagelse i den. Målet er å utvide joggedelen og utholdenheten i øktene gjennom kursperioden.
  • 8 ukers joggegruppe hver tirsdag.
  • Oppmøte ved Midtstuen t-banestopp.
  • Treningstimen er på 5o minutter totalt, effektiv treningstid øker gjennom kursperioden.
  • Varierte økter, inkludert intervall.
  • Passer for deg som er noe vant med aktivitet og jogging som treningsform, som ønsker å innarbeide faste joggevaner samt bedre kondisjonen ved å jogge. 
  • Eksklusiv joggegruppe, begrenset til 15 plasser.
  • Et sosialt fellesskap ute i frisk luft og i lukket facebookgruppe. Vi heier på hverandre når vi møtes og mellom treningene.
  • Mulighet til å stille spørsmål og få faglig tips og veiledning fra meg.

Prisen for alt er 1450 kroner for 8 ganger (8 uker). 

Hvem passer løpegruppen for?

Den som

  • ønsker hjelp til å komme i gang med jogging.
  • ønsker å bedre kondisjonen.
  • ønsker motivasjonshjelp og støtte til å komme seg ut og gjennomføre jogging. 
  • motiveres av å trene sammen med andre.
  • ønsker å lære seg varierte og effektive joggeøkter, samt øke utholdenheten.
  • kunne ha glede av nærmere kontakt med personlig trener/gruppetrener.
  • har anledning til å trene på kvelden.
  • savner et motiverende treningsmiljø og en heiagjeng.

Påmelding sendes på mail til trine@trinestreningsglede.no. Oppgi navn, adresse, telefonnummer og mailadresse, og du hører fra meg!

Bestemt1

♦♦♦

Som trener og motivator legger jeg stor vekt på at effektiv og målrettet trening også skal føles ok og være lystbetont, enten det er ved å gå eller jogge eller annet. Og jeg anbefaler regelmessig trening hele året og har derfor kurs året rundt uansett vær.

(Veien vi bruker vinterhalvåret brøytes hele vinteren, men brodder eller joggesko med pigger kan komme godt med når det likevel er isete og glatt underlag. Jeg gir dere tips om hvor man kan få kjøpt brodder til å løpe med eller til å få pigget joggesko du har fra før.)

I tillegg til kondisjonstreningen du gjør gjennom kursene anbefaler jeg to andre kondisjonsøkter, og gjerne økt 2 og 3 i henholdsvis gåprogrammet og joggeprogrammet på bloggen min. I tillegg anbefaler jeg styrketrening to ganger i uken. Men husk alltid at alle monner drar. Alt er bedre enn ingenting. Du kan delta på 8 ukers kurset selv om du ikke får trent ellers.

Er du usikker på om skal være med eller har spørsmål om kurset, send meg en mail (trine@trinestreningsglede.no)

Hilsen Trine 🙂

2 kommentarer

  1. Hei Jeg ønsker å melde meg på gågruppen. Har behov for bedre kondisjon og en gruppe å gå sammen med. Jeg bor på Hosle i Bærum.
    Mobil: 92823233.
    Vennlig hilsen
    Elly Christensen

    1. Trines Treningsglede

      Supert, ta kontakt snarest på mail trine@trinestreningsglede.no med informasjon om adresse, mailadresse, tlf nummer og fullt navn! Hører fra deg 🙂

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *